نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چگونه لوكا مودریچ یك شبه از رئال مادرید به یوونتوس پیوست؟!

چگونه لوكا مودریچ یك شبه از رئال مادرید به یوونتوس پیوست؟!

 

شايد انتقال ستاره كروات رئال مادريد به يووه، انتقالي چندان آسان به نظر نرسد اما در بازار شايعات نقل و انتقالات او مي‌تواند يك شبه و با يك اظهارنظر، لباس سياه و سفيد بيانكونري‌ها را بر تن كند.

 

«ماركو نالِتیلیچ» را باید ستاره پر حاشیه روزهای اخیر ایجنت‌های فوتبالی در اروپا دانست؛ مدیر برنامه‌ 45 ساله اهل بوسنی كه برخلاف بسیاری از ایجنت‌های سرشناس دامنه فعالیت اندكی دارد با دو اظهارنظر مرتبط با یوونتوس و موكلینش واكنش‌های متفاوتی را برانگیحته است.

 

این ایجنت كه پیش از این در همكاری با دژان ساویسویچ و داریو سیمیچ شهرتی برای خود دست و پا كرده بود، نخستین بار در بیست و یكم جولای 2016 ماركو پیاتسا را با قراردادی 5 ساله و 23 میلیون یورویی از دینامو زاگرب عازم تورین كرد. ستاره نوظهور فوتبال كرواسی البته دوران موفقی را در یووه سپری نكرد و پس از مصدومیت‌های فراوان به صورت قرضی به شالكه 04 نقل مكان كرد.

 

نالِتیلیچ كه به تازگی ایجنت لوكا مودریچ، هافبك 32 ساله رئال مادرید شده روز گذشته در مصاحبه‌ با Tutto Sport، مدعی شد این بازیكن ممكن است در تابستان عازم تورین شود! او بدون آنكه اشاره‌ای به تمایل مدیران و درخواست احتمالی آنها برای جذب مودریچ كند از علاقه این بازیكن به رقابت‌های فوتبال ایتالیا و حتی تأثیرات فراوان زوانمیر بوبان ستاره دهه 90 میلادی میلان بر وی سخن به میان آورده است.

 

لوكا پیش از این به من گفته بود در صورتی كه روزی از رئال جدا شوم به احتمال زیاد فوتبال را نیز كنار خواهم گذاشت اما شاید باشگاهی مثل یوونتوس بتواند نظر او را تغییر دهد. هر چه باشد او یكی از طرفداران همیشگی سری آ بوده و زوانمیر بوبان؛ اسطوره دوران كودكی‌اش نیز روزگاری در باشگاه میلان بازی می‌كرده. تنها مشكل پیش رو توانایی مالی تیم‌های ایتالیایی است و تنها معدود باشگاه‌هایی مثل یوونتوس می‌توانند تمهیدات مالی بازیكنی مثل مودریچ را بر عهده بگیرند. او می‌تواند باعث تقویت خط میانی یووه شود.

 

این ایجنت بوسنیایی پیش از الصاق مودریچ به یووه در گفتگو با RMC Sport نیز در خصوص ماركو پیاتسا دیگر موكلش نیز سخن گفته بود (كه مشروح آن در پایگاه اطلاع‌رسانی Juventus.iR منشر شده است) و از غافلگیری و درخشش این باریكن در فوتبال ایتالیا، در صورت بازگشت از آلمان و حضور مجدد در یووه سخت گفته بود.

 

در حالیكه لوكا مودریچ تا دو سال دیگر با رئال قرارداد دارد و هیچ اظهارنظری نیز در خصوص تمایلش به خروج از رئال از سمت وی و حتی سرمربی و باشگاه در رسانه دیده نمی‌شود، باید منتظر واكنش مدیران رئال مادرید، یوونتوس و به خصوص لوكا مودریچ در خصوص این اظهارنظر ماركو نالِتیلیچ بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: